Blush-uri. Am sa revin cu descrieri despre ambele blush-uri in curand.
Momentan caut creme autobronzante, cine are sa ridice mana sus.

Later edit:

Clinique Quick blush Peach in a pinch - util de purtat in geanta, dar eu nu port cosmetice in geanta. Asa ca il folosesc acasa fara exceptii. Pentru pudra sau blush. Este din par natural si in ciuda faptului ca fac abuz de ea inca mai este fina si moale si placuta. Despre nuanta blush-ului pe care il are in fundul capacului pot spune ca:
nuanta portocalie se potriveste atat pe tenurile bronzate cat si pe cele mai light, insa eu am blush-ul preferat, recurg la asta mai mult seara avand in vedere ca e putin sidefat: propune o nota mai eleganta. Dar per toatal e foarte frumos, ma gandesc sa il folosesc pe post de fard de pleoapa.
Si inca ceva foarte important la aceast blush este ambalajul: metal de buna calitate si  design foarte
ergonomic.



Farmasi Blush 02- Adica un rosu aprins. Nu imi place sa il folosesc decat iarna, cand am tenul alb. Si persista bine iarna. E intr-adevar foarte intens si trebuie dozat cu atentie. Dar odata ce te-ai deprins, are efect garantat.

Ah si pensula rotunjita pe care o am de la o pudra L'oreal. E destul de proasta dar e mica si o manuiesc rapid. O folosesc si pentru iluminator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu