Cumparaturi la Flormar: fard mono si mascara.

Nu incercasem pana acum de la Flormar decat farduri mate care, pot zice, sunt dintre cele mai bune farduri pe care le am (de mentionat si raportul pret-calitate). Au o paleta de nuante foarte bine alese, sunt pigmentate si persistente si au o textura foarte fina care adera perfect pe pleoapa.
Despre fardurile sidefate nu pot spune acelasi lucru. Nu sunt nici proaste insa am intalnit si variante mult mai bune (la aceasta categorie de cosmetice, relativ ieftine). Nuantele sunt la fel de frumoase si cred ca o rezolvare ar fi aplicarea acestora in combinatie cu ceva lichid. Intensifica culoarea si fixeaza  fardul pe pleoapa. Eu imi aplic putina crema pe pleoapa si inainte sa fie absorbita in piele aplic fardul. Aceasta varianta merge foarte bine cand doriti sa va creati un machiaj dramatic, pentru a intensifica la maxim culorile.

Desi mi l-am achizitionat pentru evenimente festive, va merge foarte bine in acesta vara cand voi avea tenul bronzat. Simplu doar cu  mascara. Cea care urmeaza banuiesc

pentru ca am descoperit rimelul perfect pentru mine.
10X Lengthening Sculpting Mascara.
Periuta e groasa, potrivita pentru genele lungi iar consistenta cremei nu e prea lichida, ci tocmai potrivita pentru a obtine rezultate vizibile si in acelasi timp pentru a nu incarca genele.
 

Builds and seperates while maximizing your lashes. Creates volume shock for lashes.

De-acord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu