Produse pentru ten


Una din cele mai importante griji pentru mine este tenul. Hidratarea pielii nu doar ca este necesara, dar este obligatorie. Asadar, din ritualul meu zilnic pentru fata (dupa curatarea tenului cu gel, scrub, tonic) fac parte crema hidratanta pentru fata, pentru ochi, balsamul de buze si inainte de machiaj, fondul de ten.
Folosesc:

  • creme hydratante visage Yes To Tomatos ~ equilibre et hydrate; associe des tomates, de la pasteque, de la camomille organiques et des mineraux de la mer Morte, free parabens. Zice ca este pentru ten mixt si gras, insa eu folosesc creme doar pentru ten sensibil si uscat. Totusi, mi se potriveste perfect, are o textura foarte fina si grasa, un miros placut si este absorbita rapid. Am luat-o doar de proba, intr-un kit de voyage alaturi de alte trei produse pentru ingrijire. Dar m-a convins si trebuie s-o achizitionez serios.
  • Clinique All About Eyes ~ o crema recunoscuta pentru ochi. Am luat-o la fel, de proba, si ma declar foarte multumita. Am ochii foarte sensibili si aceasta creme mi-a calmat mereu zona ochilor. O recomand.
  • Cover me up Makeup Mousse, GOSH, nuanta 01 Ivory ~ au jojoba et a la vitamine E est un font de teint ancteux et tres leger qui se transforme en poudre des son aplication sur le peau. Il matifie le teint et lui procure un fini parfait tout au long de la journee. Am cumparat fondul asta de ten pentru ca ambalajul era perfect. Gosh se prezinta mereu ireprosabil si multe din produsele lor le-am luat fiind atrasa doar de ambalaj si abia apoi de produsul in sine. Si asta e un mare plus, fara indoiala. A inceput sa mi se usuce dar il folosesc in continuare. Se aplica mai greu dar rezultatul e la fel ca inainte.Are acoperire medie, dupa parerea mea, si rezista pana seara. Nu folosesc pudra la acest produs.
  • balsam de buze Yes To Carrote ~ 95% organic, free paraben, all natural. Sincer, nu cumpar produse dupa aceste aspecte. Nu cred in produsele eco de pe piata. Eco e doar daca il prepar eu, cu ce am in ograda proprie:) Dar balsamul este bun, gustos si imi repara buzele intotdeauna. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu