Produse pentru vara I

 


Din principiu nu-mi place vara.
Si-atunci ma inarmez primavara cu tot ce stiu ca-mi va putea usura vara.
Din categoria de ingrijire fac parte cateva produse esentiale printre care azi am sa va prezint gelul de la Skeen+
Tenul meu este un ten mixt cu problemele de rigoare in zona T. Vara va imaginati ca totul se amplifica. 
Asa ca mi-am achizitionat un jet cu acid salicilic care se aplica numai in zonele dorite cu efectul de a purifica aceste zone si de a minimiza porii. 
Descrierea de  pe prospect suna cam asa:
Jet Purificat Salicilic- Anti-stralucire, minimizare a porilor- Ten gras cu imperfectiuni. A se aplica dimineata, in special pe zonele grase ale tenului (frunte nas barbie). Fara parfum, fara coloranti, fara parabeni.

Este unul dintre cele mai bune produse pe care le-am folosit in acest sens. Alte creme sau geluri care aveau ca scop reducerea sebumului nu faceau decat sa imi usuce pana la descuamare pielea. 
Si cu toate ca Jetul Skeen+ nu inlatura sebumul total din zona T, il reduce vizibil, fara indoiala. 
Eu nu il folosesc dmineata ci in fiecare seara dupa demachiere si dupa ce aplic tonicul.
Se intinde foarte usor si nu e nevoie decat de o cantitate mica. Are un miros discret mentolat, cu toate ca scrie ca nu are parfum. Mie personal imi place mult tenta de menta pe care o are.
Si ambalajul iarasi are un plus mare. 
Ca si mai toate produsele lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu