Dezamagire: The Body Shop WHITE MUSK Intrigue Eau de Toilette



Prima mea dezamagire de la The Body Shop- parfumul white musk.
L-am cumparat online dupa ce am descoperit pudra de talc white musk in speranta ca voi putea avea in sfarsit un parfum precum mirosul pudrei(dulceag+limpede+fresh). Din pacate nu a fost nici pe departe asa, ba mai mult, tenta parfumului Intrigue este greoaie, murdara si nepotrivita pentru vreun anotimp.
Dar dupa ce l-am folosit in tarie o perioada ca sa ii descopar si plusuri, i-am gasit plusuri! 
Se manifesta oarecum bine dupa vreo 10 minute de la interactionarea cu pielea. Ramane o tenta slabuta florara, dar nu de mosc, si nici asemanatoare pudrei; o tenta calda-picanta, destul de incantatoare. L-as recomanda pentru iarna, cu siguranta, ca si parfum de purtat prin casa.

Am folosit deja 50% din el insa nu ma vad re-cumparandu-l

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu